Scatolifici - Machinari e attrezzadure
Falliment n. 115/2021 - Tribunàl de Palerm
ASTA SUI LOT SULLA BASE DE UN'OFERTA RICEVUDA
In vendita machinari e attrezzadure per scatolifici come Slotter Gandossi & Fossati e legatrici Strapex
In referiment a la presènta asta, se rend not che, a causa de incendi ne le aree circostant el capannòn dent el qual i è custodi i ben mòbil oggett de la presènta asta, i lot in vendita, anca se apparentement no danneggià, risulten in ogni cas ricopert da fuliggine, che dovrà vess rimossa a cura e spese del'aggiudicatari.
L'è pussibil fà ofertas anca sul Lot Complet (Lot 0) che comprènd tüt i lot in asta.
se rappresenta anca che l’apertura utilizzada per el preliev di ben in precedenza aggiudicà no l'è al stat fruibil. L' eventual sblòcc de le apertur effettuade al moment del ritiir dovrà vess eseguite a cura e spese del'aggiudicatari, el qual dovrà opportunament richiuderle al termin de le operazion, ripristinando la stèssa condizion de blocch trovà
Per ulterioor informazion consultà i singol schede lot
Eventual adeguament di ben a tüt i normativ vigent ed in particolar a chel de prevenzion, sicürezza cossì come chel riguardant la tutela ecologica ed ambientale saràn esclusiv carich del’acquirent che ne sopporterà qualsiasi spesa con esoner del cedent da qualsiasi responsabilità al riguard. Eventual ben strumental no rispondent ai normativ attualment vigent in materia, ove comprès nell’inventari, verràn considerà oggett de la vendita unicamen come ben da utilizzà come ricambistica, con esclusion de qualunque responsabilità de la Curatela per l’ipotesi de utilizzo di stess da part del cessionari. In particolar, per i eventual ben no conform ai normativ sulla sicürezza, privi de marchio CE, l'è fatt obblig al'aggiudicatari de procedè, a propria esclusiva cura, oner e risch, alla lor messa a norma ovvero, nel cas in cui no risult possìbil, al lor smaltiment ne le form de leg.