Come partecipà ai aste de Gobid.it
1. Registràs al portal
Registràs l'è facil e gratis.
Inseriss el tò indirizz mail e i dat richiesti per la creazion del account de la voce de menù 'Accedi o registràs' in alt a destra.
Poderet scegli de registràs come privat o come azienda.
Ricorda semper che i dat inserii saràn i stess con i qual parteciparet ai aste.
2. Registràs all'asta
Te basterà cliccà sul bottone gial 'registràs all'asta' present nell'evidenza de la scheda de l'asta e versà el deposit cauzional richiesto con bonific bancari o carta de credit.
Nel cas de pagament con bonific te sarà richiesto de invià copia contabil all'indirizz info@gobid.it.
A seguit del accredito in cont del deposit, una mail de conferma te comunicherà de vess stà abilità a partecipà all'asta.
3. Fà la tò oferta per aggiudicà el lotto
Una volta abilità poderet puntà cliccando directament sul bottone 'fà la tò oferta' present nella scheda del lotto e prend parte alla competizion in asta.
Sarà semper notificà sul stat de la tò oferta rispet a le altre.
Bona partecipazion!
4. Ritirà el lotto in tutta sicüreza
Una volta perfezionà i pagament se aprirà la procedura de ritir dei lotti aggiudicà.
Veret quindi contattà dal nost uffici logistica el qual te fornirà tute le informazion necessarie per procedere al ritir in rapidità e sicüreza.
- La Casa d'Aste
-
-
Che cos'è una casa d'aste online? Una casa d'aste online è una piattaforma web che permette l'acquisto di beni attraverso il meccanismo competitivo dell'asta online. L'asta online permette all'utente che al termine della vendita risulterà miglior offerente di aggiudicare il bene oggetto di offerte. Nello specifico Gobid.it agisce in qualità di soggetto specializzato ai sensi dell'art. 107 L.F., operando a supporto dei curatori e dei professionisti incaricati dai tribunali nella vendita di beni derivanti da procedure concorsuali.
-
Com funciona na asta online e in cosa se differenzia da na trattativa privata? Na asta online parte necessariamente da un prezzo base d'asta e attraverso el meccanismo dei rilanci permette a la vendita de attestà a un determinato prezzo finale a la scadenza stabilita, a differenza de la trattativa privata che no sottostà a la logica incrementale e temporale de l'asta.
-
Cos'è una vendita giudiziaria? La vendita giudiziaria è una particolare attività processuale che dispone la vendita forzata di beni, allo scopo di ottenere una liquidità con la quale soddisfare, in tutto o in parte, la massa creditoria. L’art. 107 L.F. opera come disciplina generale della liquidazione dell’attivo fallimentare e fornisce al curatore i mezzi con cui realizzarla potendo, lo stesso, eseguire autonomamente l’attività di liquidazione dei beni o, in alternativa, prevedere nel programma di liquidazione che la vendita sia delegata a terzi, avvalendosi di "soggetti specializzati" e di "operatori esperti".
-
Su Gobid.it troeu domà ben provenent da vendite giudiziarie? No, troerè anca ben provenent da liquidazion privade e da società de leasing. Chi che voeul liquidà asset de ogni tipologia de settor merceologic pò rivolgess a Gobid.it.
-
Quali i è i vantagg per i utent che partecipen? La possibilitaa de podè aggiudicass in sicüressa i ben a prezzi estremament competitiv e comodament da cà, evitand i lungagg de l'asta tradizional.
-
Indo troeu tute i categorìe di lott in asta? I categorìe di lott in asta hinn accessibili dal menù principal o dall'editor de ricerca in alt present in la homepage.
-
Da indua vegnìa fö di lott in vendita? I lott in vendita vegnìa fö principalment di procedur concorsual, ma anca di liquidazion privat e società de leasing.
-
Com posso cercà nel sit un lot de cui g'ho bisogn? Ti pos direttament digitarl nell'editor de ricerca in alt nella home page e raffinare i risultà di ricerca, oppure ti pos acced a la categoria de appartenenza del ben e cercar al so intern.
-
Com posso esser agiornaa sui ben che mi interessan? Pöi anzitut indicar le categori che ti interessan di plu in fas de registrazion o se gh'hai già un account ina la pagina 'interessi' de MyGobid, in sto mod riceverai newsletter in base ai to preferenz. Inoltre per no perder l'agiornament sui lot che stai seguen pöi cliccar l'icona 'ricordam de sto lot' o 'ricordam de sta asta' present ina le respettive pagin.
-
I lotti de na gara scadüda i son ancó disponibii? I lotti de na gara scadüda su i quali no l'è rivà nissun'offerta i pössen esser ogget de na offerta de cumparament föra gara al derrültim prezz de gara pü el rilancio. I bèi su i quali inveze l'è rivada n'offerta i pössen esser ogget de n'offerta de miorament d'almen il 10% del prezz final d'adjudicazion com previst ai sensi dell'art. 107 L.F. coma 4 semper ad insindacabil giudizi dei órgani de la procedura.
-
- Registrazion al sit
-
-
Coma se regìstra al sit? E' sémpli, basta cliccà sù la voxe Accedi in alt a destra nel menù dla home page e inizià la regìstrazion.
-
Perché mi vien chiest de registràme coma privà o coma azienda? Ai fini de identificà l'adjudegatario, al moment de la registrassion te vien chiest se userai l'account e parteciperai a le aste coma persona fisica o coma persona giuridica. Rcorda semper che i dat inserii sarann quell ai qual verrann intestaa le eventual vendite dei lotti adjudegaa.
-
Me sa mia la password, com posso recuperela? Te basterà dalla pagina de Login eseguir la procedura de recupero password.
-
Me ghe nòn ariva la mail ëd conferma dla registrazione, perchè? Accertati che la mail no sia finìa anca la cartela spam o promozion dla tòa casella ëd posta.
-
Una olta che te gh'et registrat al sit, indoe gh'hoo de mett i me dati per accede? Dalla vos del menù Accedi che la se troeuva in süra a destra nella home page te podet mett i tò credenziali.
-
Perché me ghe no riesco ad accede al mio cont? Probabilment l'è che te stai inserend le credenzial no corette, te poss sempre registrà una nuova password tramitand la procedura de recupero password.
-
Com posso modifiché i dat del mi cont? Dent la seziun MyGobid, va su Cont e modifich i to dat.
-
Quali informazzion no possi modificà del me account? L'unich camp associà al tò account che no pò vess modificà l'è la mail, inscì se te vöret mett una növa mail te gh'et de fà la registrazion de un növ account.
-
Perché al moment de la registrazion me vegn domandat i coordenad bancarj? Te vegn domandat in vista de la tò partecipazion a le aste, in manera de avé già i informazion che ghe serven per la restituziun di deposit cauzional.
-
Perché duressi selessionà i categorii che me interessen? In chest mòdd te pudarat ricevì comunicazion e newsletter mirade sü i lott e sü le aste in linia con i tò interess.
-
Com posso disattivar el meu account? Per disattivar l'account pöi farne richiesta direttamente a info@gobid.it
-
Coma posso cancellarmi dalla newsletter? Ti pos disiscrivir cliccand direttament sull’apposit link ch trovi in fondo adogni newsletter ch ricevi, ti pos far richiesta scrivend a info@gobid.it o farl na scheda ‘Account’ di MyGobid.
-
- Partecipazion
-
-
Dove l'agh'eu le condizion de vendita dell'asta? Le condizion general e specifiche de vendita i son semper disponibil dent del scheda dell'asta ai botton corrispondent. Le trovi in ogni cas collegat anca dent del schede dei singol lotti.
-
Comi posso registrarm a un'asta? Te basterà cliccà sul bottun giall present ne l'evidenza dla scheda dell'asta, accettà le condizion dop averle attentament lette e confermà.
-
Se son registrato all'asta posso veder piü informazioni? No, l’accesso ai dati l'è uguaj a quell di un qualsiasi utent no registrà salvo indicazioni diferent presenti ne le condizioni ëd vendita o ne la pagina dell’asta.
-
Perché mi vien chiest de accettà le condiziun general e specifiche de vendita? Ti vien chiest de accettarle parché el process de partecipazion e l’eventual aggiudicazion de un o piò lotti se conformarà a quell che vien esplicitament indicà in dij condiziun de vendita, percioè è necessari prenderne vision al fin de esse consapevol de tut l’iter.
-
Dopu la registrazion, cosa gh'è de fà per partecipà? Gh'è de versà el deposit cauzional richiesto per el lot che te interessa. Se te paghet con carta de credit te sarè abilitad automaticament a partecipà all'asta. Se te paghet con bonific bancari gh'è de mandà a info@gobid.it la copia contabil del pagament. Appena el pagament sarà in cont te sarè abilitad a partecipà all'asta e te riceveret notifica via mail. In cas de pagament con bonific te raccomandem de fà el pagament con congruo anticipo rispèt al termin de l'asta. Per maggiori informazion vè a la sezione cauzion.
-
Posso partecipà in nòm e per cont de un'òtra persòna fisica/aziènda? Registrandot al sit parteciperet e agiudicheret i lott con i dat inserii. Nel cas in cui i dat de partecipazion differissen da chej de agiudicazion sarò necessaria opportuna autorizzazion di organ de la procedura previa presentazion de specifica documentazion.
-
Mi son registrato e l'ò fato el pagament del deposito de cauziun ma ancora no son staa abilitaa, perchè? Se l'as fato tuto corettament è mól probabile ch'el sia in corso la verifica dell'acredito dla toa cauziun. Non appena la vedrem in cont procederem ad abilitart.
-
Ho ricevuto l'email di abilitazione alla partecipazione all'asta, adesso come faccio a puntare? Assicurati de aver fat login al sit e de esser sula scheda del lot per el qual te sej staa abilitaa. Nell quadrante operativ in alt a destra te troverai el bottun 'offri adess' e tutt le informazion che te gh'indrà nella partecipazion. Cliccand el bottun offri adess visualizerai una schermata riassuntiva de la toa puntata e dei relativi costi aggiuntiv che dovrà confermà con un successiv click. A sto punt vedrai el prezz attuaal aggiornars con la toa puntata.
-
Sò staa abilitaa ma no vegh el bottun "offri adess", perchè? E' probabile ch'a stai navigand sul sit senza aver fà el login coi tò credenzial de registrazione.
-
Cos'è l'offerta statica? L'offerta statica l'è considerada ona oferta a prez fìs comprensiva del prez attual püsè el rilanc minim previst de l'asta in questión.
-
Cos'è l'offerta massima (proxy bid) e come funziona? È l'importo massimo che l'utente è disposto a pagare per il lotto e costituisce un'offerta dinamica non visibile agli altri utenti. Questa puntata una volta inserita genererà rilanci automatici ogni volta che la propria puntata viene superata fino al raggiungimento dell'importo inserito. I rilanci saranno automatici e basati sui valori minimi indicati volti al superamento delle altre offerte presentate. Se ad inserire la proxy bid è un utente già miglior offerente in quel momento la proxy non andrà a modificare il prezzo attuale e di conseguenza non farà scattare l'extratime.
-
Cos'è el prezzo base? E' el prezzo d'inizio dei singoli lotti nen comprensivo de Buyer's Premium, oneri de assistenza e IVA (se applicabile sul lotto, sul Buyer's Premium e sugli oneri de assistenza). No se pö fà un'offerta a prezzo base: quindi se deventi far almen un rilancio. Fasend così el prezzo base diventa prezzo attuale.
-
Cos'è el rilancio minimo? E' l'importo prestabilito che va sommato al prezzo del lotto per poder inserir l'offerta.
-
Cos'è el prezzo de riserva? E' el prezzo minim el qual raggiungiment da l'autorizzazion alla vendita del lotto. Pö esse visibil o no. Quand l'è visibil el pöi troval inserì nel quadrante operativ in alt a destra dent del sched del lotto. Quand l'è no visibil pöi troval la voce 'raggiunt' o 'no raggiont': nel prim cas significh che na puntada al prezzo base del lotto plü el rilancio minim l'è già sufficent ad autorizzar l'aggiudicazion del lotto, nel second cas l'eventual aggiudicazion l'è sottoposta al giudizi insindacabil dels organ dela procedura o dei committenti.
-
Cos'è l'extra-time e come funziona? È el temp de prolungament dla durata dl'asta per la presentazion di auter offerte. Se un'offerta vincent viene formulada nei 5 minuti precedenti alla chiusura dl'asta, el temp utile per efettuar un'altra offerta verrà esteso de auter 5 minuti dall'ultima puntada ricevuda. Così ad oltranza, per ogni offerta vincent pervenuda entro i 5 minuti de extratime, el temp utile per efettuar un'altra offerta verrà prolungà de auter 5 minuti dall'ultima puntada ricevuda. I rilanci automatici in caso de offerta massima (proxy bid) saranno anch'essi considerà offerte vincenti.
-
Sul meu lot non ci sono puntate: perchè no se clüde la possibilità de fà offerte? Perché l’extra-time no l'è aplicà al singol lot ma a tutta l'asta. La vendita la se prolungherà a oltranza se continnan a rivà offerte negli ultim 5 minuti.
-
Cos'è la modalità offerta libera? È una modalità di asta nella quale gli utenti potranno effettuare offerte di ammontare libero comunque superiori almeno al rilancio minimo prestabilito.
-
Cos'è un'asta a livelli? Si tratta di un'asta suddivisa in diverse fasi ognuna delle quali rappresenta diversi livelli di aggregazione dei beni. Ogni livello ha depositi cauzionali e date di termine diversi. La vendita dei beni contenuti nei vari livelli sarà condotta in maniera tale da privilegiare le combinazioni di livello superiore rispetto a quelle di livello inferiore.
-
Cos'è l'opzione 'compra subito'? Si tratta dell'opzione che permette all'utente di acquistare un determinato lotto prima del termine dell'asta. Il prezzo per comprare subito il lotto sarà visualizzato a seguito di almeno un'offerta.
-
Cos'è el lot complet? El lot complet (lot numer 0) quand el è present costituis l'insiem de tuti i lot e le combinassion puest in vendita nela stessa asta. L'aggiudicassion del lot complet comporterà per l'utent l'acquist in blocc de tuti i lot present in asta.
-
Cusa succed se vegn giò puntad anca sul lott complet? In del cas in du nissuna offerta l'è vegnuda giò sul lott complet se procedarà a l'aggiudicazion di singui lott e/o combinazion. In del cas in du vegn giò offerte sul lott complet (Lott 0), i organ de la Procedura a la fin de l'asta se riserven la facoltà de aggiudicà o no quest lott in base ai valor raggiunt di lott singui.
-
Cos'è una combinazione? La combinazione è un insieme di più lotti posti in vendita ad un unico prezzo base d'asta, quindi non puntabili singolarmente.
-
Com posso veder se gh'è offerte su un lotto che mi interessa? Se gh'è offerte su un lotto, le pö veder dal numer che compare in la paletta verd present nella scheda del lotto.
-
Comi posso savè se la mia offerta l'è vincente? Dopo ogni offerta fata, te sarà notificà via mail e direttamente an pagina del lotto riguardo allo stat del to offerta.
-
Cusa succed se son el mej offerent? Se el prez de riserva l'è staa superaa, te riceveret solitamènt in 3 dì de laur la conferma provvisoria de l'aggiudicazion, in la quala te troveret riassunt tute le informazion e i termin per fà i pagament dovuu.
-
Cosa succede se sono el miglior offerente ma el prezzo de riserva no l'è staa raggiunt? In sto cas la decision l'è rimessa al giudizi insindacabil de j'òrgan de la procedura o dei committenti.
-
Cusa succed se gh'è minga el miglior offerent? Te gh'è minga ciapà nagott, per quela rason in di 20 dì dop la fin de la vendita te vegn restituì el deposit senza interess.
-
Cume troeu i prezzi di i lott in ona asta finida? Per savè i prezzi de ona asta finida, esclusivament per presentà ona oferta, te podet domandà scrivend a info@gobid.it, avend cura de specificà numer de l'asta e numer del lott.
-
Posso fare un'offerta sui lotti scaduti e non aggiudicati in asta? E' possibile facendo richiesta di un apposto modulo di offerta di acquisto fuori asta, con il quale si va a presentare l'offerta debitamente cauzionata sul lotto non aggiudicato al prezzo più il rilancio minimo.
-
Posso fare un'offerta sui lotti aggiudicati in asta? Ove previsto dalla legge è possibile facendo richiesta di un apposito modulo per la presentazione di un'offerta, debitamente cauzionata, migliorativa almeno del 10% del prezzo di aggiudicazione del bene, come previsto dall'art.107 L.F. comma 4. L'offerta sarà sottoposta all'insindacabile giudizio degli organi della procedura.
-
- Vesità i ben
-
-
Com posso fa domanda de visione de on bèn? Dent de la scheda de l'asta, t'as clicca su 'prenota visione', e el nostr ufici de logistica a te contatterà prest per organizzà l'appuntament.
-
Cusa 'l vò 'di "vist e piasì"? Vò 'di che la vendita di i ben la riva senza garanzia per i eventual vizzi. La vendita inscì la pò mia vess impugnada in cas de dann. Conseguentement l'esistenza di det vizzi, mancanza de qualità o diformità de la roba venduda la pò mia dà loc a risarciment, indennità o riduzion del prezz. Propi per quest la vision l'è semper fortement raccomandada.
-
Per l’asta che me interessa gh'è minga segnalade date de visione, come fago? Te pœt semper ciapà su ‘prenota visione’, el nost uffici logistica te comunicherà a strett gir la prima data util.
-
Posso domandà de vedèl in una data minga segnada? Te pòdet domandà, ma te gh'è de pensà che vedèl foeura di date stabilide l'è a pagament.
-
Quali documenti l'è necessari che porti con me? L'è ben semper avè con te un document de identità e la lista di lott che intèndet visionà con la sò numerazion per agevolà i operazion. A l'ocasion pòden vess richiesti anca alter document che saràn opportunament specificà.
-
- Pajament
-
-
Dove l'agh'eu i termini de pagaemènt dell'asta? I termini de pagaemènt i son semper indicà in dij cundission specifiche ëd vendita. Soitament i son anca indicà ansla scheda dell'asta.
-
Quali i è i cost accessori de gionder al prez del lot/dei lot? Al prez dei lot aggiudicà gh'è de gionder el Buyer's Premium, i oner accessori de gestion e l'Iva (indò l'è applicabil sui lot, sul Buyer's Premium e sui oner de gestion). Altri oner aggiuntiv se gh'è, i è indicà in di condizion specific de vendita. Regordet semper che i spess de ritir e de passagg de proprietà i è a carich del comprador.
-
Cusa riscu se paghi mia i lott aggiudicacc entro ul termen previst de la conferma de aggiudicazion provvisoria? Se te finiss mia i pagament entro i dat stabilid la tò cauzion la vegn trattenuda e la vendita la se intenderà automàticamente risolta. L'aggiudicazion la decaderà e la vegn atribuida al second miglior offerent
-
Quand l'è che me vegnirà mandada la fattura? La fattura ch'a riguarda al saldo del Buyer’s Premium ti verrà mandada da la nostra amministrazione inscì a la ricezion del pagament. La fattura ch'a riguarda al saldo dei lotti aggiudicati verrà fata dagli organi dla procedura e ti verrà mandada o consegnada inscì al ritir dei bèi.
-
Al Buyer's Premium e agli oneri di gestione viene sempre applicata l'IVA? L'Iva, a norma di legge, sarà aggiunta all'importo dovuto come Buyer's Premium e oneri accessori di gestione. In caso di acquisto di soggetto estero dotato di valida partita IVA, l'IVA non sarà applicata.
-
Cos'è l'iscrizion al VIES e cosa succede se una procedura no l'è iscritta? El VIES l'è un sistema ch'al controla le transazioni commerciali dent del l'Unione Europea e tra i titolari de partita IVA. Se la procedura no l'è iscritta al VIES l'IVA la sarà dovuta anca per i comprador intra comunitari.
-
Sò un esportator abitual, devo pagar l’IVA? Sarà toa cura mandarci la Dichiarazion d’Intent per l’esenzion IVA.
-
Devo esportare i ben adüdecaa all'ester, devo pagà l'IVA? In del cas de esportazion per i client extra Union Europea, in del rispèt de la leg italiana, i organ de la procedura podariss domandà el pagament de l'IVA dovüda sui lott adüdecaa al fin de evità sanzion per omess versament de l'IVA. L'import sariss tratgnüü fin all'avvenüda esportazion e restituüü detrà presentazion di relativ document.
-
Cos'è el Buyer's Premium? Costituisce la nostra commissiun de diritti d'asta e l'è un importo in percentual ch'viene calcolaa sull'imponibile del prezzo de vendita dichiarato in aggiudicazione.
-
Indò troeu i specifiche pussee detagliade del sò amònt? El valor percentual specific el troeu in di condizion specific de l'asta, e in general nella scheda de ogni lott.
-
Entro quand devo proced al saldo? I termini de pagament i èn semper indicà in dij condission specifiche de l'asta e menzionaa anca in la conferma de l'adjudicassion. Se'l term de pagament del Buyer's Premium fuss diferent da quell del lot, l'è semper segnalaa in dij condission specifiche de vendita.
-
A cosa serve la cauzione? L'è un import versaa del utent necessari a garantì l'impegn a partecipà ai aste nel rispèt de quant previst di condizion de vendita. L'è semper visibil in la scheda de ogni lott e in la scheda de l'asta. La cauzion la pò vess bas: ovver valida per l'abilitazion su tüt i lott de l'asta trann i lott con cauzion specifica, oppur specifica: ovver valida per el lott per el qual l'è previst un deposit specific. L'abilitazion su almen un lott con cauzion specifica la comportarà l'abilitazion anca su tüt i lott con cauzion bas.
-
Com' posso pagà la cauziun? In generàl, la cauziun la se pö pagar con bonific bancari o carta de credit. Eventual altri metodi de pagament, se previsti, sarann indicà nele condizion specifiche de vendita.
-
Entro quand deve esser accreditada per permettermi la partecipazion? La cauzione richiesta per partecipare dovrà esser tassativamente accreditata prima del termine dell'asta.
-
Com avviene l'abilitazion all'asta pagand la cauzion con carta de credito? Pagand la cauzion con carta de credito l'abilitazion sarà automatica.
-
Come me la vegnara rendida la cauzion pagada con carta de credit? In cas de partecipazion a l'asta senza l'aggiudicazion de nissun lot, el deposit vegnara rendid, in general, dent 20 dì dal termin de l'asta, salve diverse indicazion present ne le condizion specifiche. In cas de aggiudicazion de vun o püsè lot GOBID INTERNATIONAL AUCTION GROUP SRL vegnara a rendi l'import trattenud domà dopo che l'utent avrà provvedud a ritirà i ben aggiudicad, salve diverse indicazion present ne le condizion specifiche.
-
Com avviene l'abilitazion all'asta pagand la cauzion con bonific bancari? Pagand la cauzion tramit bonific bancari, l'abilitazion sarà fata solament ad avvenùt accredit in cont del pagament. È important quindi proced al pagament del bonific con congru anticipo rispett al termin dell'asta onde evit de vedersi negà la partecipazion.
-
Com me verrà restituìa la cauziun pagada con bonific bancari? In cas de partecipazion all'asta sensa l'aggiudicazion de nissun lot, l'import versà tramit bonific bancari verrà restituit, in generàl, dop 20 gg dal termine dell'asta salvo divers indicazion presenti nele condizion de vendita. In cas de aggiudicazion de un o piu lot in asta, l'import verrà restituit dop ch'l'utent avrà provvedut a efettüàl ritir dei beni aggiudicà, salvo divers indicazion presenti nele condizion de vendita. E' important comunicar le coordinat bancari sul qual se vorrà veder restituìa la cauziun fornend el dat in fase de registracion oppur integrandol nele sezion "Account" de Mygobid.
-
Quando vien tegnüü? El deposito de cauziun verrà tegnüü in cas d'adjudicassion de un o piò lotti e de mancass de paiament dii importi dovüü entro i termini indicadi ne le condission de partecipassion all'asta. Altri motivi de tegniment del deposito de cauziun i son indicadi ne le condission de vendita.
-
Se g'ho dejà una cauzion versada possi domandà de impiegala in un'altra asta? Te pöd domandà de spostà la cauzion mandand una mail al indirizz info@gobid.it specificand nel oggett el numer de l'asta per la quala te vöret partecipà "es. spostament cauzion su asta 2584". Dovrà vess indicà nella mail anca el numer de l'asta per la quala la cauzion l'era stada versada. La tò domand la verrà valutada in base al esit de la partecipazion alla vendita per la quala la cauzion l'era stada pagada. Se la cauzion autorizzada al spostament l'è inferiur al import richiesto per l'asta alla quala te vöret partecipà l'è necessari de fà un'integrazion de pagament tramite bonific bancari.
-
Sò obligà a fà le puntate se pago el deposito de cauziun? No, el versament del deposito de cauziun no te obliga a fà puntate, salvo diverse indicazioni presenti ne le condission de vendita.
-
- Ritir dei bèi
-
-
Quand posso ritirà i beni assegnà? I beni assegnà i posson ritirà dop l'avvenùt accredit dei pagament dovvü. Ti sarà comunicà via e-mail una data e un orari per proced al ritir dei lott.
-
Posso ave dimension e pes del lot aggiudicat? Ov no specificato nella scheda del lot puoi farn richiesta direttament all’uffici logistica scrivend a logistica@gobid.it o chiamand ol nostr centralin al 0737 782080.
-
E' pussibil utilizzà sùl post attrezzatur per smontà o carich i mi lotti? No, no l'è pussibil usass sùl post attrezzatur. L'acquistànt l'è dunque responsabil dell'eventual smontagg, movimentass, carich e trasport del lotti aggiudicà e in cas de veicul de passagg de proprietà e relative pratiche.
-
Posso vedè i ben prima de ritiràj? L'è pussibil podè fàl a pagament, previa verifica del avvenut accredito di import dovuu per i lott che te set aggiudicà.
-
Quali documenti l'è necessari che porti con me? Porta un document de identità, la conferma de aggiudicazion e la fattura de acquist di ben se già in tò posses. Qualora no l'è in tò posses te sarà consegnada al moment del ritir. Se ritira un tò delegà devi ovviament vess munì de delega.
-
Se gh'ho bisogn de piü dii dii per tirà i beni quant devo pagar? Par le eventuali dii ulteriori sarà richiest el pagament d'una quota compresa tra i EUR 200,00 e i EUR 350,00 al dii (salvo diverse indicazioni presenti nele condizion specifiche).
-
Se g'ho mia pòs ritirà in la data proposta, g'ho de pagà? In del cas in duu te gh'het mia pòs provvedì al ritir in del dì e in de l'ura comunicada te podet: - previa approvazion, domandà de vess ammèss in del cors de la data prevista per l'esperiment de vendita successiv, se present. - previa approvazion, fà el ritir in dì e urari divers da chei mess a disposizion per el singol esperiment, provvedend al pagament de una ulteriur quota indicada in de le condizion specifiche de l'asta a la vos 'Ritir'. El mancaa rispèt de una data de ritir föra programma concordada tra Gobid International Auction Group Srl e l'aggiudicatari, comportarà l'applicazion a quest'ultim de la penal de EUR 350,00, in del cas el mancaa ritir vegn mia notificaa almen 48 ore prima de l'appuntament, fàt salv, in ogni cas, el risarciment del major dann subii da part de GOBID INTERNATIONAL AUCTION GROUP SRL.
-
Indovè la agenzia indovè 'l passagg de proprietà l'gh'ha de vess? De solit indovè la agenzia che la vegn individuada di organi de la procedura o dal committent, a men che gh'inn no specificazzion particolari ne le condizion specifiche de vendita. Sarà nostra cura mett in contatt l'acquirent del ben con l'agenzia de pratiche scelta di organi de la procedura per el disbrigh de la pratica dop l'aggiudicazion del lot.
-
El passagg de proprietà avviene a mie spese? Sì, tücc i cost derivanti dal trasferiment de proprietà del ben móbil registrà sarann a carich dell’acquirent. In generale i duplicat dei libret de circolazion e eventual ulteriore documentazion sarann a carich dell’acquirent. Solitament la cancellazion de procediment concorsual dal certificat de proprietà sarò a carich dell’aggiudicatari.
-
Se sul mezz ghè di fermi amministrativ dev pagà la so cancellazion? Solitament l'è la procedura che se ne occüpa. Se la cancellazion l'è a carich del comprador, l'è specificà ne le condizion specifiche de vendita.
-
Posso ritirare el veicolo prima ch'el passagg el proprietà sia avvenü? No, no l'é pussibil ritirar prima ch'el sia avvenü el passagg el proprietà.
-
- MyGobid
-
-
Cos'è myGobid? MyGobid è na seziù personalizada ch'as pö navigar quand tü te sì loggà al sit accedend dal menù operativ dla home in alt a dregh.
-
Perché duress usal? L'è una seziù del sit cumpetament növa e desvilupada sü le tò necessità: te permett de aggiornà semper i tò preferenzi al fin de riscè comunicaziù che reguarden i lott che te interessen, te permett de vedè in una schermada sola i tò offerti, i lott che te seguit e anca i confermi de aggiudicaziù di ben per i qual te set stà el migliur offerent. Sfruttà tute le sò oportunità te consent de avè semper sota control la tò participaziù a le venditi e de riscè cuntgnü pensadi per te anca in la homepage.
-
Cusa hinn i avis di ricerchi salvadi? Tramess la funzione 'crea avis' te podet salvà la ricerca faa e risciav avis ogni völta che vegn publicaa on lott corispondent a la stess.
-
Non hai trovato l'informazione che cercavi?
Contatta el nost servizi clienti al numer
+39 02 86882269
dal lunedi al venerdi:
09:00 - 13:00 / 14:00 - 18:00