Lavurazzion del metal - Macchinari e attrezzadure
Falliment n. 111/2017 - Tribunale de Napuli
VENDITA IN BLOCC
In vendita macchinari e attrezzadure per la lavurazzion de l'alumini e di infiss in alumini e legn oltre a magazzin profil e serrament shuko e strato, arred per uffici
Per ulterioi informazzion consultà i singul sched lot
La procedura la risulta mia iscritta al VIES. L'IVA la sarà quindi dovuda anca per acquirent intra comunitari.
I è richiesti oneri de assistenza ritiro. I import dovud per la/e data/e de ritiro messa a disposizion i è indicad ne le sched dei lot. Per i oneri richiesti per giornade de ritiro ulterioi consultà i condizion specifiche de vendita.
I lot i è vendud vist e piaciud nel stat in cui i se troven. La vision l'è raccomandada.
Eventual adeguament dei ben a tute le normative vigent ed in particular a quelle de prevenzion, sicurezz così come quelli riguardant la tutela ecologica ed ambientale e – più in general – a le normative vigent i sarà esclusiv carich de l’acquirent che ne sopporterà qualsiasi spesa con esoner del cedent da qualsiasi responsabilità al riguard. Eventual ben strumental mia rispondent a le normative attualment vigent in materia, ove compres ne l’inventari, i verren considerad oggett de la vendita unicamen qual ben "da rottamà", con esclusion de qualunque responsabilità de la Curatela per l’ipotesi de utilizzo de i stess da part del cessionari. In particular, per i eventual ben mia conform a le normative su la sicurezz, privi de marchi CE, l'è fatt obblig a l’aggiudicatari de procedè, a propria esclusiva cura, oner e risch, a la loro messa a norma ovvero, nel cas in cui mia risulta possibile, al loro smaltiment ne le form de leg.