Impresa de costrüzion - Macchinari e atrezzature
Falliment n. 11/2019 - Tribunale de Tèrn
In vendita macchinari e atrezzature per impresa de costrüzion come atrezzature da cantièr ed escavator.
E' pussibil fà offert anca sul Lotto Complet (Lotto 0) ch'comprende tuti i lotti in asta.
Per pü informazion consultà le singol schede lot
Sò richiest oner d'assistenza ritir. Gli importi dovü per la data de ritir messa a disposizion sò indicà in di sched di lotti. Per gl'onr richiest per giornat de ritir ulterior consultà le condizion specifiche de vendita.
I lotti sò vendü visti e piaciü nello stat in cui sì trovano. La vision è racomandada.
Il passagi de proprietà, rinnov de targh e la richiesta del duplicat del librett de circolazion sarà a carich dell'acquirent.
Eventual adeguament dei ben a tutt le normativ vigent e in particolar a quell de prevenzion, sicurezza così com quell riguardant la tutel ecologica e ambiental e – plü in generale – a tutt le normativ vigent saran esclusiv carich dell’acquirent ch'ne sopporterà qualsias spes con esoner del cedent da qualsias responsabilità al riguard. Eventual ben strumental non rispondent a tutt le normativ attualment vigent in materi, ov compres nell'inventari, verran considerat ogget de vendit unicament qual ben "da rottamare", con esclusion de qualunqu responsabilità de la Curatela per l’ipotesi de utilizzi del stess da part del cessionari. In particolar, per gl'eventual ben non conform a normativ sull sicurezza, priv di marchi CE, è fatt oblig all’aggiudicatari de proced, a propi esclusiv cur, oner e risch, a lor mess a norm ovver, nel cas in cui non risult possibil, al lor smaltiment ne le form de legge.