Local commercial e magazzin a Roma, via Ludovico Pavoni 56
ASTA SULLA BASE DE UN'OFFERTA RICEVUDA
I immobil risulten censii al Catast Fabbricad del Comun de Roma al Foeuj 629:
Particella 245 - Sub 1 - Categoria C/1 - Consistenza 24 mq - R.C. € 1.833,22
Particella 245 - Sub 5 - Categoria C/2 - Consistenza 130 mq - R.C. € 778,82
I immobil in oggett i èn sitaa al pian terra de un fabbricad ad us residenzial ubicaa nel quartier Torpignattara. Ricaden dentar del territori del Municipi V in una zona caratterizzada de la presènza de edifici ad us prettament residenzial e commercial. La stess risult facilment raggiungibil tramite i mezz de trasport pubblic urban grazia alla vicinanza con via Casilina.
I du unità immobiliari con destinazion d'us rispettivament commercial e magazzin i àn la prima access direct su via Pavoni dal civich 56, la seconda un access dal cortil condominial a sua volta accessibil tramite un corridoi dal civich 62.
El local negozi con access direct su via Pavoni al civich 56 l'è costituid da un van principal, un piccol ripostigli e da un bagn dotad de finestrella, con una superfici calpestabil complessiva pari a circa 34,00 mq ed altezza dei local pari a 4,00 meter.
El local magazzin con access dal cortil intern del condomin post al civich 62 l'è costituid da un ampi local, un ripostigli, un local cuscina ed una stanza utilizzada come uffici, per una superfici netta complessiva pari a circa 138,00 mq ed altezza pari a 3,50 meter. El local el gòda de tre affacc sul cortil.
In data 18.09.2023 l'è stada presentada la SCIA in sanatoria prot. CF 2023/178298 volta a sanà i abuus rilevaa nell’unità immobiliare identificada in catast con el sub 1.
El stat de fatt del negozi identificad in catast con el sub 1 l'è conform a quant rappresentad nel proget allegad alla SCIA in sanatoria prot. CF 2023/178298.Per ulteriur informazion consultà la perizia, l'integrazion de perizia e la documentazion in allegad
Se fa present che al moment de la stipula dell’att de compravendita se prevederà contestualment all’esercizi del diritt de riscat da part del Falliment dei local de proprietà del Banco BPM, in forza del contratt de leasing immobiliare e al conseguent trasferiment dell’immobil in favor dell’aggiudicatari definitiv.
Sup. comerciaal: 190
Superfìcie: 38