Come partecipar alle aste de Gobid.it
1. Registrati al portale
Registrarse l'è facile e gratuito.
Inserisci el to indirizzo mail e i dati richiesti par la creazione del account dalla voce de menù ‘Accedi o registrati’ in alto a destra.
Potei sceglier de registrarte come privato o come azienda.
Ricorda sempre che i dati inseriti sarà i stessi con i quali parteciperai alle aste.
2. Registrati all'asta
Te basta cliccar sul bottone giallo ‘registrati all'asta’ presente nell’evidenza della scheda dell’asta e versar el deposito cauzionale richiesto con bonifico bancario o carta de credito.
Nel caso de pagamento con bonifico te sarà richiesto de inviar copia contabile all’indirizzo info@gobid.it.
A seguito dell’accredito in conto del deposito, una mail de conferma te comunicherà de esser stà abilitato a partecipar all’asta.
3. Fai la tua offerta par aggiudicarti el lotto
Una volta abilitato te podarà puntar cliccando direttamente sul bottone ‘fai la tua offerta' presente nella scheda del lotto e prender parte alla competizione in asta.
Sarai sempre notificato sul stato della tua offerta rispetto alle altre.
Buona partecipazione!
4. Ritira el lotto in tutta sicurezza
Una volta perfezionati i pagamenti se aprirà la procedura de ritiro dei lotti aggiudicati.
Verrai quindi contattato dal nostro ufficio logistica che te fornirà tutte le informazioni necessarie par procedere al ritiro in rapidità e sicurezza.
- La Casa de Aste
-
-
Cossa xe na casa d'aste online? Na casa d'aste online xe na piattaforma web che permette de comprar beni tramite el meccanismo competitivo de l'asta online. L'asta online permette a chi che al termine de la vendita xe el miglior offerente de aggiudicarse el bene oggetto de offerte. Nelo specifico Gobid.it agisce in qualità de soggetto specializzato ai sensi de l'art. 107 L.F., operando a supporto dei curatori e dei professionisti incaricati dai tribunali nella vendita de beni derivanti da procedure concorsuali.
-
Come che funziona na' asta online e in che la differisse da na' trattativa privata? Na' asta online parte necessariamente da un prezzo base d'asta e attraverso el meccanismo dei rilanci la vendita la se ferma a un determinato prezzo finale alla scadenza stabilita, a differenza de la trattativa privata che no la segue la logica incrementale e temporale de l'asta.
-
Cossa xe na vendita giudiziaria? La vendita giudiziaria xe na particolare atività processuale che dispone la vendita forzata de beni, co lo scopo de otener na liquidità par soddisfar, in tuto o in parte, la massa creditoria. L'art. 107 L.F. opera come disciplina generale de la liquidazione de l'attivo fallimentare e fornisce al curatore i mezzi co i quali realizzarla podendo, lo stesso, eseguire autonomamente l'attività de liquidazione dei beni o, in alternativa, preveder nel programma de liquidazione che la vendita sia delegada a terzi, avvalendosi de "soggetti specializzati" e de "operatori esperti".
-
Su Gobid.it trovo solo beni che vien da vendite giudiziarie? No, troverai anca beni che vien da liquidazioni private e da società de leasing. Chiunque vol liquidar asset de ogni tipologia de settore merceologico pò rivolgersi a Gobid.it.
-
Quali xe i vantaggi par i utenti che partecipa? La possibilità de podarse aggiudicare in sicurezza i beni a prezzi estremamente competitivi e comodamente da casa, evitando le lungaggini de l'asta tradizionale.
-
Che altre tipologie de vendite posso trovar su Gobid.it? Su Gobid.it le vendite se divide in aste e annunci. La tipologia dei annunci se pol divider in: - Avvisi: se tratta de pubblicazioni relative a avvisi de vendita giudiziaria che no implica na partecipazione alla vendita online ma che spesso prevede un iter de asta fisica tradizionale, gestida dai referenti della procedura nelle modalità specificate nell’avviso. - Raccolte Offerte de Acquisto o Manifestazioni de Interesse: se tratta de la possibilità de far pervenire na offerta de acquisto o na manifestazione de interesse per determinati lotti tramite na modulistica specifica che pol esser disponibile online o inviata su richiesta.
-
Dove che trovo tute le categorie de lotti in asta? Le categorie dei lotti in asta le trovi dal menù principale o dal editor de ricerca in alto che i xe sulla homepage.
-
Da dove che vieni tuti i lotti in vendita? I lotti in vendita vieni principalmente da procedure concorsuali, ma anca da liquidazioni private e società de leasing.
-
Come posso cercar nel sito un lotto che me serve? Te pol scriverlo diretto nell'editor de ricerca in alto nella home page e rafinar i risultati de ricerca, oppure te pol entrar nella categoria del bene e cercar dentro a quella.
-
Come posso esser aggiornato sui beni che me interessa? Pòi prima de tuto indicar le categorie che te interessa de più in fase de registrazion o se te gà già un account nella pagina ‘interessi’ de MyGobid, in sto modo te riceverai newsletter in base alle to preferenze. In più, par no perder l’aggiornamento sui lotti che te stai seguendo, te pòi cliccar l’icona ‘ricordami de sto lotto’ o ‘ricordami de sta asta’ presenti nelle rispettive pagine.
-
I lotti de na' asta scaduda i xe ancora disponibili? I lotti de na' asta scaduda sui quali no xe rivà nessuna offerta podarà esser oggetto de offerta de acquisto fora asta al ultimo prezzo de asta più el rilancio. I beni sui quali invece xe rivà na' offerta podarà esser oggetto de na' offerta migliorativa de almeno el 10% del prezzo finale de aggiudicazione come previsto ai sensi de l'art. 107 L.F. comma 4 sempre a insindacabile giudizio dei organi de la procedura.
-
- Registrassion al sito
-
-
Come se registra al sito? L'è semplice, basta cliccar su la voce Accedi in alto a destra nel menù de la home page e cominciar la registrazione.
-
Perché me vien richiesto de registrarme come privato o come azienda? Par capir chi che l'è el soggetto aggiudicatario, al momento de la registrazion te vien richiesto se te userai l'account e parteciperai alle aste come persona fisica o come persona giuridica. Ricorda sempre che i dati inseriti sarà quelli ai quali verranno intestate le eventuali vendite dei lotti aggiudicati.
-
No me ricordo la password, come posso recuperarla? Te basta che dalla pagina de Login te segui la procedura de recupero password.
-
No me arriva la mail de conferma de la registrazion, perché? Accertati che la mail no sia finida nella cartela spam o promozioni de la to casela de posta.
-
Na volta che te registri sul sito, dove gò da metter i me dati par entrar? Dalla voce de menù Accedi che se trova in alto a destra nella home page, te podarà metter le to credenziali.
-
Perché no riesco a entrar nel me account? Probabilmente te stai scrivendo le credenziali sbagliate, te poi sempre registrare na nuova password facendo la procedura de recupero password.
-
Come posso modificar i dati del me account? Da dentro la sezione MyGobid te basterà andar su Account e modificar i tuoi dati.
-
Quale informazioni no posso modificar del me account? L'unico campo associà al to account che no pò esser modificà l'email, quindi se te vò inserir na nuova email te ghè da far na registrazion de un novo account.
-
Perché al momento de la registrazion me vien richieste le coordinate bancarie? Te vien richieste in vista de na tua partecipazion alle aste, in modo da aver già le informazioni che ne serve par la restituzion dei depositi cauzionali.
-
Perché dovrei selezionare le categorie che me interessa? Cussì te podarà ricever comunicazioni e newsletter mirate sui lotti e sulle aste in linea co' i to' interessi.
-
Come posso disattivar el me account? Par disattivar l'account te pol farne richiesta direttamente a info@gobid.it
-
Come posso cancellarme dalla newsletter? Pò disiscriverte cliccando direttamente sul link che te trovi in fondo a ogni newsletter che ricevi, pò farne richiesta scrivendo a info@gobid.it o farlo nella scheda 'Account' de MyGobid.
-
- Partecipazion
-
-
Dove che trovo le condizioni de vendita de l'asta? Le condizioni generali e specifiche de vendita le trovi sempre dentro la scheda de l'asta ai bottoni relativi. Le trovi in ogni caso linkate anca nelle schede dei singoli lotti.
-
Come fago par registrarme a un'asta? Te basterà cliccar sul bottone giallo presente nell'evidenza de la scheda de l'asta, accettar le condizioni dopo averle lette con attenzione e confermar.
-
Se son registrà all'asta go accesso a più informazioni? No, l'accesso alle informazioni xe el stesso de un qualsiasi utente no registrà salvo diverse indicazioni presenti nelle condizioni de vendita o nella pagina de l'asta.
-
Perché me vien chiesto de accettar le condizioni generali e specifiche de vendita? Te vien chiesto de accettarle perché el processo de partecipazion e l'eventuale aggiudicazion de uno o più lotti se conformerà a quanto espressamente indicato nelle condizioni de vendita, pertanto xe necessario prenderne visione par esser consapevole de tutto l'iter.
-
Dopo la registrazion, cossa devo far per partecipar? Dovrai versar el deposito cauzionale richiesto par el lotto che te interessa. Se paghi con carta de credito sarai automaticamente abilitado a partecipar all'asta. Se paghi con bonifico bancario dovrai contestualmente mandare a info@gobid.it copia contabile del pagamento. Non appena sarà in conto sarai abilitado a partecipar all'asta e te riceverai notifica via mail. In caso de pagamento con bonifico te invitiamo a farlo con congruo anticipo rispetto al termine dell'asta. Par maggiori informazioni va alla sezione cauzione.
-
Posso partecipar in nome e par conto de un'altra persona fisica/azienda? Registrandote al sito parteciperai e aggiudicherai i lotti co i dati inseri. Nel caso in cui i dati de partecipazion differisca da quelli de aggiudicazion sarà necessaria opportuna autorizzazion dei organi de la procedura previa presentazion de specifica documentazion.
-
Me so registrà e go fato el pagamento del deposito cauzionale ma no so ancora stà abilità, perché? Se te gà fato tuto giusto l'è molto probabile che sia in corso la verifica del accredito de la tua cauzione. Non appena la vedemo in conto procederemo ad abilitarti.
-
Go ricevù l'email de abilitazion par partecipar all'asta, adesso come fago a puntar? Assicurati de aver fatto login al sito e de esser sulla scheda del lotto par el quale te sì stà abilità. Nel quadrante operativo in alto a destra te troverai el bottone 'offri adesso' e tute le informazioni che te guiderà nella partecipazion. Cliccando el bottone offri adesso vedarà una schermata riassuntiva de la tua puntata e dei relativi costi aggiuntivi che dovrai confermar con un successivo click. A sto punto vedarà el prezzo attuale aggiornarse con la tua puntata.
-
Son stà abilità ma no vedo el bottone "offri adesso", perché? E' probabile che te stai navigando el sito senza aver fatto login co le to credenziali de registrazion.
-
Cossa xe l'offerta statica? L'offerta statica la xe considerada un'offerta a prezzo fisso che la comprende el prezzo attuale più el rilancio minimo previsto da l'asta in questione.
-
Cossa xe l'offerta massima (proxy bid) e come la funziona? Xe l'importo massimo che l'utente xe disposto a pagar per el lotto e costituisce un'offerta dinamica no visibile ai altri utenti. Sta puntata, una volta inserida, genererà rilanci automatici ogni volta che la propria puntata la vien superada fino al raggiungimento dell'importo inserìo. I rilanci sarà automatici e basai sui valori minimi indicati volti al superamento delle altre offerte presentade. Se a inserir la proxy bid xe un utente già miglior offerente in quel momento, la proxy no andrà a modificar el prezzo attuale e de conseguenza no farà scattare l'extratime.
-
Cossa xe el prezzo base? El xe el prezzo de partenza dei singoli lotti no comprensivo de Buyer’s Premium, oneri de assistenza e IVA (se applicabile sul lotto, sul Buyer’s Premium e sui oneri de assistenza). No xe possibile far un’offerta a prezzo base: xe necessario quindi far almeno un rilancio. Cussì facendo el prezzo base diventa prezzo attuale.
-
Cossa xe el rilancio minimo? Xe l'importo prestabilì che va sommà al prezzo del lotto par poter inserire l'offerta.
-
Cossa xe el prezzo de riserva? Xe el prezzo minimo che, se ragiunto, dà autorizzazione alla vendita del lotto. Pò esser visibile o no. Quando xe visibile, te lo trovi scrito nel quadrante operativo in alto a destra nella scheda del lotto. Quando no xe visibile, te podarà trovare la voce 'ragiunto' o 'no ragiunto': nel primo caso significa che na puntata al prezzo base del lotto più el rilancio minimo xe già sufficiente a autorizzar l'aggiudicazione del lotto, nel secondo caso l'eventuale aggiudicazione xe sottoposta al giudizio insindacabile dei organi della procedura o dei committenti.
-
Cossa xe l'extra-time e come funziona? Xe el tempo de prolungamento de la durata de l'asta par la presentazion de ulteriori offerte. Se un'offerta vincente la vien fatta nei 5 minuti prima de la chiusura de l'asta, el tempo utile par far un'altra offerta el sarà esteso de ulteriori 5 minuti dal'ultima puntata ricevuda. Cussì ad oltranza, par ogni offerta vincente che arriva entro i 5 minuti de extratime, el tempo utile par far un'altra offerta el sarà prolungà de ulteriori 5 minuti dal'ultima puntata ricevuda. I rilanci automatici in caso de offerta massima (proxy bid) i sarà anca considerai offerte vincenti.
-
Sula me' asta no ghe xe puntate: perché no se ciude la possibilità de far offerte? Perché l'extra-time no l'è applicà al singolo lotto ma a tutta l'asta. La vendita la se prolungherà ad oltranza se continua a rivar offerte nei ultimi 5 minuti.
-
Cossa xe la modalitè offerta libera? Xe na modalitè de asta dove i utenti podarà far offerte de ammontare libero, ma sempre superiori almen al rilancio minimo prestabilì.
-
Cossa xe un'asta a livelli? Se tratta de un'asta sudivisa in diverse fasi ognuna delle quale rappresenta diversi livelli de aggregazion dei beni. Ogni livello ga depositi cauzionali e date de termine diverse. La vendita dei beni contenuti nei vari livelli sarà condotta in maniera tale da privilegiare le combinazioni de livello superiore rispetto a quelle de livello inferiore.
-
Cossa xe l'opzion 'compra subìto'? Se tratta de l'opzion che permette all'utente de comprar un determinà lotto prima del termine de l'asta. El prezzo par comprar subìto el lotto sarà visualizà dopo de almeno un'offerta.
-
Cossa xe el lotto completo? El lotto completo (lotto numero 0) quando xe presente el costituisce l'insieme de tuti i lotti e le combinazioni messi in vendita nella stessa asta. L'aggiudicazione del lotto completo comporterà par l'utente l'acquisto in blocco de tuti i lotti presenti in asta.
-
Cosa che succede se ghe xe puntade anca sul lotto completo? Se nessuna offerta l'è rivada sul lotto completo, se procederà a l'aggiudicazione dei singoli lotti e/o combinazioni. Se ghe xe offerte sul lotto completo (Lotto 0), i organi de la Procedura al termine de l'asta se riservano la facoltà de aggiudicare o no sto lotto in base ai valori raggiunti dai lotti singoli.
-
Cossa xe na combinazion? La combinazion xe un insieme de più lotti messi in vendita a un unico prezzo base d'asta, quindi no puntabili singolarmente.
-
Come posso veder se ghe xe offerte su un lotto che me interessa? Se ghe xe offerte su un lotto, te lo poi veder dal numero che compare nella paletta verde presente nella scheda del lotto.
-
Come fago a saver se la me offerta xe vincente? Dopo ogni offerta fata te sarai notificà via mail e direttamente sulla pagina del lotto riguardo al stato de la to offerta.
-
Cossa succede se son el miglior offerente? Se el prezzo de riserva l'è stà superà riceverai solitamente entro 3 giorni lavorativi la relativa conferma de aggiudicazione provvisoria nella quale troverai riassunte tutte le informazioni e i termini par eseguire i pagamenti dovuti.
-
Cossa succede se son el miglior offerente ma el prezzo de riserva no l'è stà raggiunto? In sto caso la decision xe rimessa al giudizio insindacabile dei organi de la procedura o dei committenti.
-
Cossa succede se no son el miglior offerente? No te siè aggiudicato alcun lotto, par tanto entro 20 dì da la conclusione de la vendita te verrà restituìo el deposito cauzionale senza interessi.
-
Come che trovo i prezzi dei lotti in un'asta finida? Par saver i prezzi de na' asta finida, solo par presentar na' offerta, te pol farne richiesta scrivendo a info@gobid.it, avendo cura de specificar numero de asta e numero de lotto.
-
Posso far un'offerta sui lotti scaduti e no aggiudicati in asta? Xe possibile facendo richiesta de un apposto modulo de offerta de acquisto fora asta, co'l quale se va a presentar l'offerta debitamente cauzionada sul lotto no aggiudicato al prezzo più el rilancio minimo.
-
Posso far un'offerta sui lotti aggiudicati in asta? Dove previsto dalla legge xe possibile facendo richiesta de un apposito modulo par la presentazione de un'offerta, debitamente cauzionada, migliorativa almeno del 10% del prezzo de aggiudicazione del bene, come previsto dal art.107 L.F. comma 4. L'offerta sarà sottoposta al insindacabile giudizio dei organi della procedura.
-
- Veder i beni
-
-
Come posso far richiesta de visione de un bene? Dentro de la scheda de l'asta te pol cliccar su 'prenota visione', el nostro ufficio logistica te contatterà a stretto giro par organizzar l'appuntamento.
-
Cossa significa "visto e piaciuto"? Significa che la vendita dei beni la se fa senza garanzia par eventuali vizi. Par tanto, no la se pol impugnar in caso de danni. Dunque, l'esistenza de sti vizi, mancanza de qualità o difformità de la roba venduda no le pol dar luogo a risarcimento, indennità o riduzione del prezzo. Proprio par questo, la visione la xe sempre fortemente raccomandada.
-
Par l'asta che me interessa no xe segnala date de visione, come fazo? Pò sempre cliccar su 'prenota visione', el nostro ufficio logistica te comunicherà a stretto giro la prima data utile.
-
Posso chieder de veder in na data no segnala? Pò farne richiesta, tenendo conto del fatto che na visione fora dalle date stabilite la gà un costo a to carico.
-
Quali documenti xe necessario che porti con mi? Xe ben sempre avere con ti un documento de identità e la lista dei lotti che intendi visionar con la loro numerazion par agevolar le operazioni. A l'occasione pode esser richiesti anca altri documenti che sarà opportunamente specificati.
-
- Pagamenti
-
-
Dove che trovo i termini de pagamento de l'asta? I termini de pagamento i xe sempre indicai ne le condizioni specifiche de vendita. Solitamente i xe anca indicai nella scheda de l'asta.
-
Quali xe i costi accessori da zontar al prezzo del lotto/dei lotti? Al prezzo dei lotti aggiudicati te gà da zontar el Buyer’s Premium, i oneri accessori de gestione e l’Iva (se aplicabile sui lotti, sul Buyer’s Premium e sui oneri accessori de gestione). Altri oneri aggiuntivi se ghe xe, i xe indicati ne le condizioni specifiche de vendita. Ricorda sempre che le spese de ritir e de passaggio de proprietà le xe a carico dell’acquirente.
-
Cossa rischio se no pago i lotti aggiudicati entro el termine previsto da la conferma de aggiudicazione provvisoria? Se no porto a termine i pagamenti entro le date stabilite la mia cauzione la sarà trattenuda e la vendita la se intenderà automaticamente risolta. L’aggiudicazione la decadrà e la sarà attribuida al secondo miglior offerente
-
Quando riceverò le fatture? La fattura relativa al saldo del Buyer’s Premium te sarà mandada dalla nostra amministrazion insieme alla ricezione del pagamento. La fattura relativa al saldo dei lotti aggiudicati sarà emessa dai organi della procedura e te sarà mandada o consegnada insieme al ritiro dei beni.
-
Al Buyer’s Premium e ai oneri de gestione vien sempre aplicà l’IVA? L’IVA, a norma de lege, la sarà zontada all’importo dovuto come Buyer’s Premium e oneri accessori de gestione. In caso de acquisto de soggetto estero dotato de valida partita IVA, l’IVA no la sarà aplicà.
-
Cossa xe l'iscrision al VIES e cossa succede se na procedura no xe iscrita? El VIES xe un sistema che controla le transazion commerciali dentro all'Unione Europea e tra i intestatari de partita IVA. Se la procedura no xe iscrita al VIES l'IVA la sarà dovuda anca par acquirenti intra comunitari.
-
Sò un esportador abituale, go da pagar l'IVA? Sarà to cura mandarci la Dichiarazion d'Intenti par l'esenzion IVA.
-
Gò da esportar i beni aggiudicati all'estero, gò da pagar l'IVA? Nel caso de esportazion par clienti extra Unione Europea, nel rispetto de la legge italiana, i organi de la procedura podarìa domandare el pagamento de l'IVA dovuda sui lotti aggiudicati par evitar sanzioni par omesso versamento de l'IVA. L'importo sarà trattenù fino all'avvenuta esportazion e restituìo dietro presentazion dei relativi documenti.
-
Cossa xe el Buyer’s Premium? El xe la nostra commissione de diritti de asta e xe un importo in percentuale che vien calcolà sul'imponibile del prezzo de vendita dichiarà in aggiudicazione.
-
Dove che trovo più specifiche sul so ammontare? El valore percentuale specifico lo trovi ne le condizioni specifiche de asta, e in generale nella scheda de ogni lotto.
-
Entro quando go da far el saldo? I termini de pagamento i xe sempre indicati ne le condizioni specifiche de asta e riportai ne la conferma de aggiudicazione. Se el termine de pagamento del Buyer’s Premium l'era diverso da quel del lotto, sarà sempre segnalà ne le condizioni specifiche de vendita.
-
A che serve la cauzione? L'è un importo versà dal'utente necessario a garantire l'impegno a partecipar alle aste nel rispetto de quanto previsto dalle condizioni de vendita. L'è sempre visibile nella scheda de ciascun lotto e nella scheda de l'asta. La cauzione la può esser base: ovvero valida per l'abilitazione su tutti i lotti de l'asta tranne i lotti con cauzione specifica, oppure specifica: ovvero valida per el lotto per el quale l'è previsto un deposito specifico. L'abilitazione su almeno un lotto con cauzione specifica comporterà l'abilitazione anca su tutti i lotti con cauzione base.
-
Come posso pagar la cauzion? In generai, la cauzion la podarà esser pagà con bonifico bancario o carta de credito. Eventuali altri metodi de pagamento, se previsti, i sarà indicai ne le condizioni specifiche de vendita.
-
Entro quando la deve esser accreditada par permetterme de partecipar? La cauzion richiesta par partecipar la gà da esser tassativamente accreditada prima del termine de l'asta.
-
Come che se fa a far l'abilitazion all'asta pagando la cauzion con carta de credito? Pagando la cauzion con carta de credito l'abilitazion la sarà automatica.
-
Come me verrà restituìa la cauzion pagà con carta de credito? In caso de partecipazion all'asta senza l'agiudicazion de alcun lotto, el deposito verrà restituìo, in general, entro 20 giorni dal termine de l'asta, salvo diverse indicazion presenti ne le condizion specifiche. In caso de agiudicazion de uno o più lotti GOBID INTERNATIONAL AUCTION GROUP SRL provvederà a restituìr l'importo trattenù solo dopo che l'utente avrà provvedù a effettuare el ritiro dei beni agiudicati, salvo diverse indicazion presenti ne le condizion specifiche.
-
Come che se fa l'abilitassion all'asta pagando la cauzion col bonifico bancario? Pagando la cauzion tramite bonifico bancario, l'abilitassion la sarà fatta solo dopo che i soldi i xe stai accreditai in conto. L'è importante quindi far el pagamento del bonifico con un bel po' d'anticipo rispetto al termine dell'asta par no rischiar de vedarse negà la partecipazion.
-
Come me verrà restituìa la cauzion pagà con bonifico bancario? In caso de partecipazion all'asta senza l'agiudicazion de alcun lotto, l'importo versà tramite bonifico bancario verrà restituìo, in generale, dopo 20 dì dal termine de l'asta salvo diverse indicazion presenti nelle condizioni de vendita. In caso de agiudicazion de uno o più lotti in asta, l'importo verrà restituìo dopo che l'utente avrà provvedùo a effettuare el ritiro dei beni agiudicati, salvo diverse indicazion presenti nelle condizioni de vendita. E' importante comunicare le coordinate bancarie sulle quali se vorrà veder restituìa la cauzion fornendo el dato in fase de registrazion oppure integrandolo nella sezione "Account" de Mygobid.
-
Quando la ghe trattenuda? El deposito cauzionale el sarà trattenudo in caso de aggiudicazion de uno o più lotti e de mancato pagamento dei importi dovuti entro i termini indicati ne le condizioni de partecipazion all'asta. Altri motivi particolari de trattenimento del deposito cauzionale i xe indicati ne le condizioni de vendita.
-
Se go già na cauzion versa, posso chieder de impiegarla in na altra asta? Pò far richiesta de spostamento de la cauzion mandando na mail a info@gobid.it specificando nel oggetto el numero de l'asta par la quale se intende partecipar "es. spostamento cauzion su asta 2584". Dovrà esser indicà nella mail anca el numero de l'asta par la quale la cauzion l'era stà versa. La to richiesta la sarà valutada in base al esito de la partecipazion alla vendita par la quale la cauzion l'era stà pagada. Qualora la cauzion autorizada allo spostamento sia inferiore all'importo richiesto par l'asta alla quale se intende partecipar, xe necessario far na integrazion de pagamento tramite bonifico bancario.
-
Go obbligado a far le puntade se pago el deposito cauzionale? No, el versamento del deposito cauzionale no vincola a far puntade, salvo diverse indicazioni presenti ne le condizioni de vendita.
-
- Ritiro dei beni
-
-
Quando posso ritirare i beni aggiudicati? I beni aggiudicati i pol ritirà dopo che i pagamenti dovuti i xe stà accreditai. Te sarà comunicà via e-mail na data e un orario par procedere al ritir dei lotti.
-
Posso aver dimensione e peso del lotto aggiudicato? Se no specificà nella scheda del lotto, te poi farne richiesta direttamente all'ufficio logistica scrivendo a logistica@gobid.it o ciapando el nostro centralin allo 0737 782080.
-
Xe possibile usar sul posto attrezzature par smontar o cargar i me lotti? No, no xe possibile usar attrezzature presente sul posto. L'acquirente xe quindi responsabile del'eventuale smontaggio, movimentazione, caricamento e trasporto dei lotti aggiudicati e in caso de veicoli de passaggi de proprietà e relative pratiche.
-
Posso veder i beni prima de ritirali? Xe possibile farlo a pagamento, dopo aver verificà che i soldi per i lotti che te gà vinto i xe stà accreditai.
-
Quali documenti che go da portar con mi? Porta un documento de identità, la conferma de aggiudicazione e la fattura de acquisto dei beni se già in tuo possesso. Se no l'è in tuo possesso te la darà al momento del ritiro. Se ritira un tuo delegato devi ovviamente esser munito de delega.
-
Se go bisogno de più giorni par ritirare i beni quanto go da pagar? Par le eventuali giornate ulteriori sarà richiesto el pagamento de na quota compresa tra i EUR 200,00 e i EUR 350,00 al giorno (salvo diverse indicazioni presenti ne le condizioni specifiche).
-
Se no posso ritirare nela data proposta, go da pagar? Nel caso che no te sia possibile provvedere al ritiro nel giorno e nell'orario comunicato te podarà: - previa approvazione, chieder de esser ammesso nel corso dela data prevista par l'esperimento de vendita successivo, se presente. - previa approvazione, far el ritiro in giorni e orari diversi da quelli messi a disposizione par el singolo esperimento, provvedendo al pagamento de na ulteriore quota indicata nelle condizioni specifiche de asta alla voce ‘Ritiro’. El mancato rispetto de na data de ritiro fora programma concordata tra Gobid International Auction Group Srl e l'aggiudicatario, comporterà l'applicazione a quest'ultimo dela penale de EUR 350,00, nel caso el mancato ritiro no venga notificato almeno 48 ore prima dell'appuntamento, fatto salvo, in ogni caso, el risarcimento del maggior danno subito da parte de GOBID INTERNATIONAL AUCTION GROUP SRL.
-
Presso quale agenzia avverà el passaggio de proprietà? Solitamente presso l’agenzia che la vien individuada dai organi de la procedura o dal committente salvo eccezioni eventualmente specificate ne le condizioni specifiche de vendita. Sarà nostra cura mettere in contatto l’acquirente del bene con l’agenzia de pratiche scelta dai organi de la procedura par el disbrigo de la pratica a seguito de l’aggiudicazione del lotto.
-
El passaggio de proprieta' el se fa a spese mie? Sì, tuti i costi che vien fora dal trasferimento de proprieta' del bene mobile registrà i sarà a carico de chi compra. In generale i è a carico de chi compra anca i duplicati dei libretti de circolazione e eventuale ulteriore documentazione. Solitamente la cancellazione del procedimento concorsuale dal certificato de proprieta' la sarà a carico de chi l'ha aggiudicà.
-
Se sul mezzo ghe xe fermi amministrativi devo pagar la so cancellazion? Solitamente la procedura la se ne occupa. Se la cancellazion la fusse invece a carico de chi compra, questo saria esplicità ne le condizioni specifiche de vendita.
-
Posso ritirare el veicolo prima del passaggio de proprieta? No, no xe possibile ritirare prima che sia avvenuto el passaggio de proprieta.
-
- MeGobid
-
-
Cossa xe myGobid? MyGobid xe na sezione personalizà che te poi navigar quando te xe loggà al sito accedendo dal menù operativo de la home in alto a destra.
-
Perché dovrei usarlo? L'è na sezione del sito completamente nova e sviluppada sulle to esigenze: te permette de aggiornar sempre le to preferenze par ricever comunicazioni che riguarda i lotti che te interessa, te permette de veder in na sola schermata d'insieme le to offerte, i lotti che segui e anca le conferme de aggiudicazione dei beni par i quali te sì stà el miglior offerente. Sfruttar tute le so opportunità te consente de aver sempre sotto controllo la to partecipazione alle vendite e de ricever contenuti pensati par te anca nella homepage.
-
Cossa xe i avvisi delle ricerche salvate? Par tramite la funzione ‘crea avviso’ te podarà salvar la ricerca fata e ricever avvisi ogni volta che sarà pubblicà un lotto che corisponde a quella.
-
No te gà troà l'informazion che te cercavi?
Contata el nostro servizio clienti al numero
+39 02 86882269
dal lunedì al venerdì:
09:00 - 13:00 / 14:00 - 18:00