Cessione Ramo d'Azienda - Lavorazioni metalliche
Liquidazione Giudiziale 1/2024 - Tribunale di Rovereto
Pè ulteriori 'nfurmazzioni cunsultari la scheda lotto
Si ranni notu ca lu ramo d'azienda è attualmente 'n affitto
La cessione di azienda è soggetta a li imposti previsti di la liggi 'n materia, suddette imposte e li spesi notarili sunnu a carico di l’acquirente.
- lu ramo d’azienda è attualmente cuncessu 'n affitto a terzi, 'n forza di appositu cuntrattu d’affitto di ramo d’azienda e successive integrazioni, lu quali sarà risoltu di dirittu, puru prima di la naturale scadenza, 'n casu di aggiudicazione di lu ramo d’azienda. 'N tal casu l’Affittuaria sarà tenuta a la consegna di lu ramo d’azienda a l’avente dirittu 'ntra li 60 jorna successivi a lu mancatu eserciziu di lu dirittu di prelazione
- l’aggiudicatariu, unni ritenutu opportunu e, 'n ogni casu, previo assensu e secunnu modalità e termini definiti di la Procedura e di la società di leasing coinvolta, potrà fari richiesta di subentru 'n lu cuntrattu di leasing finanziariu, comu puru 'n li cuntratti di noleggio/leasing operativu di cui a la perizia allegata, assumennu ogni oneri a ciò conseguenti.
- 'N casu di aggiudicazione, è ricunnisciutu 'n favuri di l’affittuaria suindicata un dirittu di prelazione all’acquisto, a parità di cundizioni, lu quali potrà essiri di la stessa esercitatu 'ntra 5 jorna di lu termine di l’asta.
- 'N casu di aggiudicazione, sarà esclusivu oneri di l’aggiudicatariu attivarsi ai fini di la stipula di appositu cuntrattu ai fini di l’utilizzu di l’immobile 'n cui attualmente veni svolta l’attività, immobile di proprietà di terzi.
I lotti sunnu vinnuti visti e piaciuti 'n lu statu 'n cui si trovanu. La visione è raccomandata.