RACCOLTA MANIFESTAZIONI D’INTERESSE – Azienda ca travagghia di lu 1962 ntô settori di l’energia, cu la custruzzioni e manutenzioni di elettrodotti a media e bassa tensione e puru ntô settori edili cu la pruggettazioni, lavorazioni e installazioni di carpenteria metallica (tralicci, pali flangiati, sostegni tubolari, ecc.). L’azienda è situata ntâ Italia Centrali vicinu a vie di comunicazioni mpurtanti.
La sucità ha comu oggettu suciali la custruzzioni e manutenzioni di linee elettriche di media e bassa tensione, aeree e interrate, lavorazioni di carpenteria in ferru, pruggettazioni, custruzzioni e montaggi di tralicci e sostegni metallici. I dipendenti ca travagghianu sunnu 31 e sunnu altamente specializzati.
La sucità teni Qualificazioni Enel pi li seguenti Gruppi Merceologici:
• LELE05: Lavori su impianti MT/BT
• LEII10: Sostituzioni massivi gruppi di misura elettronici ed elettromeccanici
• MELE05: Servizi di taglio alberi vicinu a elettrodotti
La sucità teni la Qualificazione SOA pi la categoria OG10 classificazioni VIII La sucità teni li seguenti certificazioni:
• Sistema di gestione di la qualità conforme a la Norma ISO 9001-2015;
• Sistema di gestione Ambientali conforme a la Norma ISO 14001-2015
• Sistema di Gestione di la Salute e Sicurezza ntô locu di travagghiu conforme a la Norma BS OHSAS 18001:2007
• Sistema di Gestione di la responsabilità Sociale conforme a la Norma SA 8000:2014
• Controllu di la pruduzzioni ntâ fabbrica pi "Componenti strutturali e kit pi strutturi di acciaio" conforme a la norma EN 1090-1:2009/A1:2011.
Tutti li mezzi d’opera e li attrezzaturi sunnu di proprietà di la sucità.
Li immobili unni travagghia la sucità sunnu puru di proprietà e cuntennu na palazzina pi uffici cu annessa abitazioni di lu custodi di 424 mq, di cui 314 mq di uffici e 110 mq di abitazioni, oltre a dui corpi di fabbrica destinati a pruduzzioni e stoccaggiu di materiale, cu l'edificiu principali di 5.090 mq e lu secunnu edificiu di 188 mq, collegati tra iddi di na struttura parzialmente chiusa di 1.015 mq.
È pussibili manifestari interessi puru sulu pi lu ramu d'azienda o sulu pi l'immobile in manera distinta
Pi autri informazioni supra l'immobile cunsultari la scheda lotto e la perizia in allegatu
La raccolta sarà eseguita utilizzannu li seguenti modalità:
Tutti li eventuali interessati, a parte li soggetti pi liggi non ammessi a la raccolta, doppu essiri iscritti ô situ www.gobid.it, hannu a compilà lu Modello A (pubblicatu on line) e rinviarlu firmatu, pi accettazzioni di li cundizioni pruposti, ô seguente indirizzu gobid@pec.it nzemi a la documentazioni richiesta.
Pi autri informazioni supra li modalità di partecipazioni cunsultari l'avvisu allegatu