Fabbricatu rurali a Garlasco (PV)
Garlasco (PV)
Fabbricatu rurali a Garlasco (PV), Cascina Venturina n. 6
Diritto: piena proprietà
Complesso di fabbricati a diversa destinazione cu annesse aree pertinenziali a uso corte e sedimi di terrenu a destinazione agricola.
Riprendennu la descrizzioni furnuta dal peritu estimaturi Geom. Marco Ferri nell’elaboratu peritali infra citatu, lu compendiu immobiliare oggettu di pignoramentu risulta custituitu da:
1 - Quota di 1/1 di la piena proprietà di porzioni di fabbricatu ex abitativu accessibili da corte in comproprietà cu soggetti terzi, disposti su dui piani accussì distribuiti: a lu piano terra locale a pianta quadra e bagno, indi cu salto di quota inferiore piccola cantina, a lu piano primo, raggiungibili cu scala interna a rampa unica, camera matrimoniale cu balcone e ulteriore camera. Tutti i locali sunnu inagibili, in pessimi cundizioni di manutenzioni, risultanu necessari pesanti interventi di ristrutturazioni e di rifacimentu di li impianti.
2 - Quota di 1/1 di la piena proprietà di Fabbricatu Rurale A, fabbricatu a tipologia rurali su dui piani cumpostu di tri vani a lu piano terra a uso ex stalla cu piccola sala di mungitura e ala di portico; a lu piano primo, cu accessu diretto di l’esternu tramite scala in ferro, dui vani utilizzati comu ex laboratorio pi la pruduzzioni di formaggi. Completanu la porzioni di fabbricatu dui manufatti sempri cu accessu diretto di l’esternu tramite scala a pioli, custituenti fienile e ripostiglio ricavati supra la sala mungitura; sunnu inoltre presenti ala di portico supra lu fronte est di lu piano terra e aree scoperte afferenti supra lu latu est e supra lu fronte latu ovest. Lu tuttu versa in pessimu statu di conservazioni, carenti di li primari impianti tecnologici e richiedenti manutenzioni straordinaria.
3 - Quota di 1/1 di la piena proprietà di Fabbricatu Rurale B, autru fabbricatu a tipologia rurali di un piano adibitu a locale deposito cu annessu picculu sedime afferenti in latu sud. Puru sta custruzzioni è in pessimu statu di conservazioni e priva di impianti funzionanti.
4 - Quota di ½ (un mezzu) di la piena proprietà di sedime di corte antistanti i fabbricati e custituenti via di accessu ai medesimi, ora mappale 1498 di CF, currispondenti a lu mapp. 1498 Ente Urbano di mq. 255, derivanti di la soppressioni di l’originariu mappale 832 di CT di mq. 255. Si dà atto di lu fattu ca dittu sedime risulta accatastatu in catasto fabbricati cu categoria A/3 ed erroneamente intestatu in catasto pro quota a lu debitore esecutatu comu "proprietà pi l’area". Dalle ispezioni ipotecarie si evince, pi cuntrariu, ca lu debitore esecutatu è proprietariu di la quota di ½ di la piena proprietà di dittu immobile.
5 - Quota di ½ (un mezzu) di la piena proprietà di appezzamentu di terrenu agriculu
6 - Quota di 1/1 di la piena proprietà di appezzamentu di terrenu agriculu trattatu a gerbido.