Compendiu immobiliare cu terreni annessi a Marghera (VE), Via Francesco Carrara - LOTTO 3
L'immobili sunnu censiti ô Catastu Fabbricati dû Cumuni di Venezia ô Foglio 184:
Particella 103 - Sub 2-3-4-5-6-7-8
I terreni sunnu censiti ô Catastu Terreni dû Cumuni di Venezia ô Foglio 184:
Particelle 103-1391-1393
Compendiu immobiliare custituitu di terreni collocati in zona a prevalente destinazione residenziale (Zona B.3 – residenziale di completamento), oltre a limitate porzioni ricadenti in ambiti a diversa destinazione, cu sovrastanti n.6 fabbricati, n.1 magazzino / deposito di categoria catastale C7 e n.5 garages di categoria catastale C6, attualmente in stato di abbandono e comunque di forte degrado, cu alcune parti crollate; u compendiu è situatu nta Municipalità di Marghera, nta zona occidentali dû territoriu cumunali di Venezia, in prossimità dâ tangenziale di Mestre e dû casello autostradali a li porti dâ città.
L’area unni insiste u complessu ediliziu ricade all’interno di tri diversi classificazioni dâ V.P.R.G. Cumunali pi la Terraferma. In particulari la quasi totalità dâ particella 103, comu puru l’intera particella 1391, ricadunu in Zona B.3, residenziale di completamento, mentri la parte rimanenti (na fascia a ovest avènti n’ampiezza media di circa 9,5 m) ricade all’interno di na zona cu destinazione a verde attrezzato.
La particella 1393 è invece interamente cumpresa all’interno di area a destinazione pi verde di arredo stradali.
Le NTA all’articolo 8.5 prevedunu pi l’aree B.3 i seguenti parametri edilizi:
a) indice di utilizzazione fondiaria (Uf): 0,70 mq/mq;
b) altezza dell’organismo edilizio (H max): 12,50 ml;
c) distanza tra fabbricati (Df): 0 o 10 ml;
d) distanza dal confine (Dc): 0 o 5 ml;
e) distanza dalle strade (Ds): 5 ml.
Pi l'edifici esistenti alla data di adozione dâ V.P.R.G., quali chiddi in esame, cu esclusione di chiddi cu tipo di intervento codificatu e di chiddi cumpresi in ambiti di applicazione dî modalità di ridisegno dû paisaggiu urbanu di cui alla Tav. 13.2, è sempri ammessa la demolizione cu ricostruzione di pari Sp puru si superiore a chidda corrispondenti all’Uf dâ zona. In più, pi tali edifici, si cu Sp inferiore a 400 mq., è ammesso l’ampliamento finu ô raggiungimentu di detta Sp.
Pi l’aree a destinazione di verde attrezzato ed a verde di arredo stradali è esclusu ogni tipo di edificazione.
Pi ulteriori informazioni consulta la perizia e la documentazione in allegato.
Superfici: 192,75