RACCOLTA OFFERTE - Edifici in corsu di custruzzioni a Jesi (AN), via Roma - LOTTO COMPLETO
L'immobili sunnu censiti ô Catastu Fabbricati dû Cumuni di Jesi ô Foglio 64:
Particella 63 – Sub 114 – Unità in corsu di definizioni
Particella 63 – Sub 207-279-280-281 – Unità in corsu di custruzzioni
Particella 63 - Sub 282 – BCNC
U lotto in oggettu si compone di vari unità immobiliari in corsu di custruzzioni ntô complessu residenziale chiamatu "Borgo Cartiera".
L'immobili fannu parti di tri distinte palazzini chiamati B, C ed E.
Palazzini B-C
Li dui palazzini in esami hannu un ingressu cundominiali cumuni e attualmente i travagghi sunnu incompleti sia ntê appartamenti ca ntê parti cundominiali. Si compònunu di quattru piani fora terra, cchiù un attico e un piano seminterratu. Attualmente a divisioni interna si compone di 14 appartamenti e dui locali sottostrada.
U statu avanzamentu travagghi varia a secunnu di l'unità cunsiderati: i locali ai piani sottostrada e i dui appartamenti ô piano terra sunnu cumpletamenti ô statu grezzu, mentri ai piani superiori sunnu stati realizati quasi unni ci sunnu l'intonaci e i massetti e sunnu prisenti alcuni infissi esterni, tanti senza vetrature, e sunnu stati parzialmenti realizati l'impianti.
Palazzina E - piano sottostrada
A superficie lorda principali di li locali, calcolata tenennu cuntu dâ superficie di li muraturi interni ed esterni è stimata in 437 mq; a reale consistenza è di difficili valutazioni in quantu sunnu prisenti parechji setti murari di notevoli spessori; inoltre i vari locali presentanu altezze nette interne variabili. I locali sunnu ancora ô statu grezzu
L'immobili sunnu inquadrati all’interno di un piano di Recupero di iniziativa privato chiamatu "Ex Cartiera Ripanti", approvatu definitivamente in data 06/06/2005 cu Convenzioni Urbanistica stipulata cu u Cumuni in data 25/10/2005.
A particella 63 sub 207 rapprisenta, oltre a na porzioni di locali interrati, puru l'area pedonali sovrastanti ad usu cundominiali ca si sviluppa lungo dui lati di l'edificiu fora terra. Sarà cura di l'aggiudicatariu provvedere ô frazionamentu di detta particella, in quantu l'area pedonali non sarà ceduta ma rimarrà di proprietà di la società fallita.
Si fa presenti ca i titoli edilizi risultanu ad oggi scaduti e sarà pertanto necessariu presentare un novu pruggettu richiedennu i relativi titoli abilitativi necessarii pi u completamentu di li travagghi.
Pê ulteriori informazioni consultari la perizia e la documentazioni in allegatu.
Cod. Lotto: 1