RACCOLTA OFFERTE - Edificiu in corsu di custruzzioni a Jesi (AN), via Roma - LOTTO E
L'immobili risultanu censiti ô Catastu Fabbricati dû Cumuni di Jesi ô Foglio 64:
Particella 63 – Sub 207-279 - Unità in corsu di custruzzioni
U lotto in oggettu si compone di vari unità immobiliari in corsu di custruzzioni ntô complessu residenziale denominatu "Borgo Cartiera".
L'immobili fannu parti dâ palazzina E.
La superficie lorda principali dî locali, calcolata tenennu cuntu dâ superficie dî muraturi interni ed esterni è stimata in 437 mq; la reale consistenza è di difficili valutazioni in quantu sunnu prisenti parechji setti murari di notevoli spessuri; inoltre i vari locali presentanu altezzi netti interni variabili. I locali sunnu ancora ô statu grezzo
L'immobili sunnu inquadrati all’interno di un pianu di Recuperu di iniziativa privata denominatu "Ex Cartiera Ripanti", appruvatu definitivamente in data 06/06/2005 cu Convenzioni Urbanistica stipulata cu u Cumuni in data 25/10/2005.
La particella 63 sub 207 rapprisenta, oltre a na porzioni di locali interrati, puru la sovrastanti area pedonali ad usu condominiali ca si sviluppa lungo dui lati di l'edificiu fora terra. Sarà cura di l'aggiudicatariu provvedere ô frazionamentu di detta particella, in quantu l'area pedonali non sarà ceduta ma rimarrà di proprietà dâ società fallita.
Si fa presenti ca i titoli edilizi risultanu ad oggi scaduti e sarà pertanto necessariu presentare un novu pruggettu richiedennu i relativi titoli abilitativi necessari pi u completamentu di i lavori.
Pi ulteriori informazioni consultari la perizia e la documentazioni in allegatu.
Cod. Lotto: 3