N'ASTA Fabbricatu adibitu a ex culonia estiva a Forni di Sopra (UD), Località Mauria
Compendiu immobiliare in asta cumpostu di un fabbricatu di mpurtanti diminsioni e di tanti terreni circostanti situati vicinu a "Passu di Mauria", valicu alpinu a cunfini tra li riggioni di Veneto e Friuli Venezia Giulia. L'immobile è inseritu in un cuntestu urbanu boschivu, a pocu distanza di lu paisi di Forni di Sopra, centru turìsticu montanu chi teni na certa mpurtanza in ambitu sia sciìsticu chi escursionìsticu, sopratuttu pi lu turìsmo friulanu.
L'edificiu situatu nta la parti finali di la stradina senza asfaltatura, originarmenti destinatu a culonia estiva, chiamata "Culonia alpina ex O.D.A.", ora in statu di abbandonu, si sviluppa supra cinque livelli, pi un voluminu lordu cumplessivu di mc 20.188,00 circa.
Li immobili ricadunu in zona:
-Zona G3 — demani sciabili in aree boscate o in aree prative o a boscu rado ovvero parti di lu territoriu cumunali utilizzati pi l'attività di sci alpinu e chiddi utilizzabili pi l'ampliamentu- disciplinati in via principali di l'art. 38 di li relative N.T.A.
-Zona G2d - strutturi ricettivi integrate ovvero parti di lu territoriu interessati di immobili destinati ad accogliere interventi integrati (infrastrutturi, strutturi ricettivi prufissiunali, strutturi ricettivi residenziali) pi lu sviluppu di la ricettività turìstica- disciplinati in via principali di li articuli 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 e 37 bis di li relative N.T.A.
-Zona Q — pi servizi e attrezzaturi di interessi cullettivi- Verde Pubblicu- e in particulari "Parcheggiu", ovvero parti di lu territoriu destinati a opere e attrezzaturi di interessi cullettivi, esistenti e di pruggettu, individuati in funzione di lu fabbisogno di la pupulazioni residenti, di la pupulazioni turìstica e di li attività insediate- interna a zona G3 demani sciabili disciplinati in via principali di li articuli 37 bis e 55 di li relative N.T.A.
-Zona E2 — agricola forestali in ambiti boscivi, ovvero parti di lu territoriu cumunali destinati o recuperabili pi la pruduzzioni boscive disciplinati in via principali di li articuli 24, 25, 26, 27 e 29 di li relative N.T.A.
-Zona E4 — agricola in ambitu agricoli paisaggistici, ovvero parti di lu territoriu cumunali di fondovalle unni si pratica gran parti di la raccolta di lu foraggiu necessariu pi lu settori di la zootecnia e chi presentanu notevoli valori paisaggistici- disciplinati in via principali di li articuli 24, 25, 26, 27 e 31 di li relative N.T.A.
-fascia di rispettu fluviali (Decreto Legislativu n. 42/2004)
-viabilità pedonali disciplinati in via principali di l'art. 53 di li relative N.T.A.
-fascia di rispettu stradali disciplinati in via principali di l'art. 70 di li relative N.T.A.
In riferimentu a "Pianu di stralciu pi l'assetto idrogeologicu di li bacini idrografici di li fiumi Isonzo, Tagliamento, Piave e Brenta-Bacchiglione (PAI — 4 bacini) e currispundenti misuri di salvaguardia" lu prisenti lotto ricadi:
-"Area di pertinenza fluviali"
-"Pericolosità geologica media P2"
Dalla scheda di pruggettu di la Variante n. 42 di lu P.R.G. di cui si allega stralciu, emerge comu attraversu un accordu pubblicu-privatu cu lu Cumuni e la Rigioni Friuli Venezia Giulia, ci sia la possibilità di realizari un impiantu di risalita sciìsticu.
Catastu Fabbricati di lu Cumuni di Forni di Sopra a Fogliu 8:
Particella 100 - unità collabente
Catastu Terreni di lu Cumuni di Forni di Sopra a:
Fogliu 8 - Particelli 40 - 43 - 52 - 86 - 87 - 101 - 114 - 118 - 203 - 242 - 307 - 308 - 309 - 326 - 333
Fogliu 9 -Particelli 107 - 109 - 110 - 114 - 115 - 116 - 117 - 124 - 183
Fogliu 17 -Particelli 106 - 273
Pi ulteriori informazioni cunsultari la perizia e la documentazioni in allegatu.
Duranti lu corsu di li operazioni di vendita lu Mandanti si riserva la facoltà di accogliere offerte di importu non inferiori a lu 25% di lu prezzu di partenza (previo ricunniscimentu di lu Buyer's Premium currispundenti). Esse sarannu valutati doppu lu termini di l'asta a insindacabili giudiziu di li Organi di la Procedura.
Eventuali interessati a la formulazioni di un'offerta a li cundizioni supra descritte sunnu tenuti ad inviare na richiesta a la casella di posta elettronica gobidreal@pec.it
Urariu dû server lun 23/12/2024 uri 01:24 | Europe/Rome
- Tutti i categurìi
- Tutti l'aste
- Calendariu
- Selezionate di Gobid
- Annunci
- Comu partecipari a li asteri
- Vinni cu nuatri
- Listinu prezzi
- Manuali operativu
- Dumanni Frequenti
Gesturi di Venditi Telematici e Sito di Pubblicità autorizzatu dû Ministeru dâ Giustizia