Lavaseccu Donini
Liquidazzioni Privata
ASTA A OFFERTA LIBERA
In vendita lavatrice lavaseccu Donini D75
Pè ulteriori 'nfurmazioni cunsultari la scheda lotto
I lotti sunnu vinnuti visti e piaciuti 'ntra lu statu 'n cui si trovanu. La visioni è raccomandata.
Al termine di l'asta, pè li megghiu offerti ricevuti sutta lu prezzu di riserva, l'aggiudicazioni sarà soggetta ad approvazioni da parti di lu committenti.
Lu prezzu di riserva è 'ndicatu 'ntra la scheda lotto. Offerti sensibilmenti inferiori a lu prezzu di riserva avrà meno probabilità di essiri tenuti 'n considerazioni pè 'na eventuali aggiudicazioni. Cchiù bassa quindi sarà la differenza tra l'offerta prisentata e lu prezzu di riserva, cchiù alta sarà la possibilità di aggiudicazioni.
Offerti uguali o superiori a lu prezzu di riserva determinerannu l'aggiudicazioni provvisoria di lu lotto.
Eventuali adeguamenti di li beni a tutti li normativi viggenti e 'n particulari a chiddi di prevenzioni, sicurizza accussì comu chiddi riguardanti la tutela ecologica e ambientali e – cchiù 'n generali – a li normativi viggenti sarannu esclusivu caricu di l’acquirenti chi ne sopporterà qualsiasi spesa cu esonero di lu cedenti da qualsiasi responsabilità a riguardu. Eventuali beni strumentali non rispondenti a li normativi attualmente viggenti 'n materia, unni sunnu compresi 'ntra l’inventariu, verrannu cunsiderati oggettu di la vendita unicamente comu beni da utilizzari comu ricambistica, cu esclusioni di qualunqui responsabilità di lu committenti pè l’ipotesi di utilizzu di li stessi da parti di lu cessionariu. 'N particulari, pè li eventuali beni non conformi a li normativi supra la sicurizza, privi di marchio CE, è fattu obbligu all’aggiudicatariu di prucèdiri, a propria esclusiva cura, oneri e risicu, a la so messa a norma ovvero, 'n caso chi non risulta pussibili, a lu so smaltimentu 'n li formi di liggi.