Impresa di costruzioni - Macchinari e attrezzature
Fallimentu n. 11/2019 - Tribunali di Terni
In vendita macchinari e attrezzature pi' impresa di costruzioni comu attrezzature di cantiere e escavatore.
E' pussibili fari offerte puru supra u Lotto Completo (Lotto 0) chi cunteni tutti i lotti in asta.
Pi' cchiù 'nfurmazioni cunsultari i singuli schede lotto
Sò richiesti oneri di assistenza ritiru. L'importi dovuti pi' a data di ritiru messa a disposizione sò indicati 'ntê schede di lotti. Pi' l'oneri richiesti pi' jurnati di ritiru ulteriori cunsultari i cundizioni specifiche di vendita.
I lotti sò venduti visti e piaciuti 'ntô statu 'n cui si trovanu. A visione è raccomandata.
U passaggiu di proprietà, rinnovu di li targhe e la richiesta di duplicatu di libretto di circolazione sarà a carico di l'acquirente.
Eventuali adeguamenti di li beni a tutti li normativi vigenti e 'n particulari a chiddi di prevenzioni, sicurezza accussì comu chiddi riguardanti la tutela ecologica ed ambientale e – cchiù 'n generali – a li normativi vigenti sarannu esclusivu carico di l’acquirente chi ne sopporterà qualsiasi spesa cu esonero di lu cedente di qualsiasi responsabilità a riguardu. Eventuali beni strumentali non rispondenti a li normativi attualmente vigenti 'n materia, unni sò compresi 'ntô 'nventariu, verrannu cunsiderati oggetto di vendita unicamente comu beni "da rottamare", cu esclusioni di qualunque responsabilità di la Curatela pi' l’ipotesi di utilizzu di chisti da parte di lu cessionariu. 'N particulari, pi' li eventuali beni non conformi a li normativi supra la sicurezza, privi di marchio CE, è fattu obbligu all’aggiudicatariu di procedere, a propria esclusiva cura, onere e risicu, a la so messa a norma ovvero, 'n casu chi non risulta pussibili, a lu so smaltimentu 'ntê formi di liggi.